Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem umowy najmu przez Mazurski Kamper, w tym dotyczące wad pojazdu ograniczających jego przydatność do umówionego użytku lub uniemożliwiających jego używanie, mogą być zgłaszane w następujący sposób:
Formy zgłoszenia:
Zalecane dane w zgłoszeniu reklamacyjnym: a) Imię i nazwisko zgłaszającego reklamację. b) Numer rezerwacji lub numer umowy. c) Opis przedmiotu reklamacji, reklamowany okres, numer rejestracyjny pojazdu. d) Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości. e) Żądania Najemcy. f) Dane kontaktowe zgłaszającego reklamację, na które ma być przesłana odpowiedź.
Procedura rozpatrywania reklamacji: Mazurski Kamper rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Za rozpatrzenie reklamacji uznaje się przesłanie Najemcy odpowiedzi przed upływem tego terminu.
Dalsze kroki w przypadku odmowy uznania reklamacji: Jeśli Mazurski Kamper odmówi uznania reklamacji lub Najemca nie zgadza się z proponowanym sposobem jej załatwienia, Najemca ma możliwość:
Prosimy o uwzględnienie powyższych warunków przy składaniu reklamacji.
Mazurski Kamper, All Right Reserved